No campus de Ourense, a comunidade universitaria ten unha cita anual coa reivindicación da riqueza da lingua e da cultura lusófonas. Trátase da celebración de Portugués Perto, unha iniciativa da Vicerreitoría do campus que este ano celebra do 6 ao 10 de marzo a súa sétima edición consolidada xa no calendario cultural universitario. Seguindo o formato de anos anteriores, a programación mesturará actividades vinculadas coa lingua, a música, os contos, o baile e a festa, contando entre os participantes co actor e narrador Quico Cadaval e a banda portuguesa Parapente 700.

A programación, toda ela aberta á asistencia das persoas interesadas e gratuíta, arrancará o día 6 de marzo coa celebración dunha nova edición na Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo do Obradoiro OPS! O galego como oportunidade competitiva e privilexiada. Nesta ocasión a persoa encargada de impartilo será Tamara Varela, da Asociaçom Galega da Língua Agal. Seguindo o modelo dos obradoiros celebrados os tres últimos anos, a sesión terá un carácter principalmente práctico co obxectivo de que os asistentes sexan conscientes das portas que lles abre o galego no mundo, non só desde un punto de vista de enriquecemento cultural senón de desenvolvemento profesional.

Ler a notica completa no DUVI

Programación do 7º Portugués Perto